середу, 19 квітня 2017 р.

Урок - математичне кафе "Піца +"

ТЕМА.  Повторення і закріплення вивченого матеріалу. Розв’язування задач, які містять знаходження частини числа  від цілого.
Мета.     Розвивати  обчислювальні навички,  логічне   мислення; продовжити  формувати  навички  розв’язування  задач  на   знаходження частини від числа;  формувати  цікавість  до  вивчення  навчального  матеріалу;  уміння  працювати  в  парі, самостійно та  в  групі; сприяти  вихованню  здорового  способу  життя.
Обладнання.    Презентація для роботи на уроці, картки    прикладів  позатабличного множення і  ділення  , плакат «Правила  поведінки  в  кафе»;   цікава інформація про  вітаміни та їх користь.

                                              Хід    уроку

 І. Організаційна частина.
Вступне  слово  вчителя.

Сьогодні  я  запрошую  вас  відвідати  один    заклад.  Спробуйте  здогадатися  куди  саме  ми  завітаємо.  Це  не  театр,  не  кіно,  в цьому  закладі   можна  потанцювати,  послухати  приємну  музику,  поспівати  в караоке,  і  …смачненько  поїсти.
-Так,  це  дитяче  математичне  кафе.
(слайд   1)
 ІІ .Актуалізація знань учнів.
В  якій  країні  з’явився   1-й  ресторанчик  для  бідних,  ви  дізнаєтесь     завдання.
  (  Біля  результату  поставте  відповідну  букву)

16    8   7   30  3  (Італія)



- Так,  це Італія. Країна,  в  якій  з’явилася  всім  відома  і улюблена  страва  -піца.  Воїни  Персидської  імперії,  які  звикли  багато  часу   проводити  в  походах,  на своїх  плоских  щитах  готували  особливий  різновид  хліба,  на  який  клали  сир,  фінікі,  шматки  фруктів..  ми  і зараз  з  великою  насолодою  ласуємо  смачною  піцою.
(  слайд  2)
ІІІ  Мотивація  навчальної  діяльності

1.Гра  « День-ніч» . Допоможе  визначити  час  на  збори.

* Зараз   9.00 , через  15  хв.   нам  потрібно  виходити.  Котру  годину  буде  показувати  годинник?

* Василько  рухався  до  ресторану  20  хв,  а  Миколка -45 хв. На  скільки  хв.  більше  був  у  дорозі  Миколка?

* Марійка  витратила  на  збори  35  хв,  а  Семенко  -7 хв.  У  скільки  разів  менше  часу  витратив  хлопчик?
(слайд   3)
2. Усний  рахунок.  Зайшовши  до  кафе,  ми  потрібні  свій  одяг  залишити в роздягальні  і  отримати  жетончик,  який  допоможе  зайти  нам  до  зали

 7 * 8                 6*9                 5 * 8

-8                      -27                  -15

:6                      :3                      :5

-6                      *8                    +7

 2                      72                   12

Яка  спільна  цифра  є  у  відповідях  цих  прикладів?  ( 2)

3.Хвилинка  каліграфії.

Записати  число  2  і кожне  наступне  збільшити  на 1дес.

2   12   22   32   42   52   62  72  82   …

1вар.   Підкреслити  числа,  які  є   результатами  таблиці  множення

2 вар.  Підкреслити  числа,  які  є  діленим  у  табличних  прикладах

 (  слайд  4,5)

3.Індивідуальна робота  біля дошки .   Знаходження  периметру прямокутника  та  шестикутника   ( меблі такої  форми  у  нашому  кафе)

  (  слайд  6)
ІІІ Оголошення  теми   уроку

- Закажемо  основне блюдо.  А  основне  блюдо - це  наші  міцні  знання.
Отже,   сьогодні  ми  з  вами  разом  повторимо приклади на позатабличне множення та ділення, розв’яжемо   задачу     на знаходження частини від  цілого  числа.
 ( слайд  7,  8,9)
ІV .Первинне  закріплення.
-На  скільки  гарно  ви  засвоїли  «основне  блюдо»   перевіримо  наступною  вправою.
 Фрукти   в  подарунок»
Записати  лише  відповіді.(  вчитель  показує  картки-фрукти  з  прикладами)
(слайд 10)
-  Яблуко-один із  найкорисніших  для  людини  фруктів.  В  них  у  великій  кількості  містяться  вітаміни  А,  В,С,  які  очищують  кров  від  токсинів  та  підтримують  у  нормі  лімфатичну  систему.  Постійне  вживання  яблук сприяє  активній  діяльності  і  продовжує   життя  людини.

 V.Музична  пауза

VІ. Розвиток математичних знань.

-А  чи  можемо  вже  йти  додому?

-Ні,  не  їли  піцу, а   так  хочеться!
1. Знаходження  частини  числа.  
(слайд  11)

2.Робота учнів  в  групах.  Гра  «Десерт»  
 -І  нарешті,  так  як  господиня  кафе  я,  дозвольте  я  пригостити  вас  десертом.
(слайд 12)


VI Підсумок  уроку
 Визначення команди переможця.







Немає коментарів:

Дописати коментар